reklam

17 Eylül 2013 Salı

Annemin yumuşak göğüslerinin arasına boşaldım

slm ben aydın 24 yaşındayım annem 49 yaşında şimdi benim anneme olan ilgim sanırım küçüklükten başladı ben 6 yaşındayken ayrılmışlar o günden bugüne kadar da hep annemle yaşadım fransa da doğdum ayrılınca annemle babam türkiye ye döndük hayatta öğrendiğim herşeyi annem öğretti bunun içinde cinsellikte var tabi ki ve önemlisi bana banyoyu hep annem yaptırırdı küçükken bu halen devam ediyor her banyo yapışımda beni muhakkak annem yıkar benden hiç çekinmez yanımda çıplak dolaşırdı bu bende de alışkanlık oldu sanırım kendimi bildim bileli evde çıplak dolaşırım annemde çıplak olduğu için birbirimizden hiç çekinmiyoruz gayet doğal geliyor bize zaten her banyomda yanımda olduğu için hiç tuhaf gelmiyor bana dedim ya herşeyi annem öğretti diye yaşım 13 ken hiç 31 çekmemiştim ilk kez denemeye karar verdim tam olarak bilmiyorum da nasıl olacağını odama girdim sikimi çıkardım başladım iki elimle oynamaya daha tüylerin tek tek çıktığı o zamanlar işte bu anlattıklarım oysa annemi görürdüm amı çok kıllı olurdu genelde daha sonra görürdüm bembeyaz pek anlam veremezdim o zamanlar çünkü hiç traş olayı aklıma gelmezdi bende hiç tüy yok çünkü bilmiyorum sikimde kıllar çıkacağını yani o yaşlarda bende de tek tük çıkmaya başlamıştı annemi hayal etmeye başlıyordum bende aklımabayan azdırıcı fikri geldi sipariş ettim geldi annemin içeceğine attım 31 çekmeye başladım ben çekiyorum ama olmuyor o sırada annem bana bakıyormuş gülerek yanıma geldi öyle olmaz dedi ilaç etkisini göstermişti. ilk defa yaptığımı söyledim belli oluyor dedi sonra kendi eliyle tuttu sikimi sıvazlamaya başladı arada taşaklarıma elliyor ileri geri yapıyor sikimi kaldırmaya çalışıyordu senin tahrik olman gerek dedi nasıl dedim sen dedi neden 31 çekiyosun kadın düşünmen gerek bak şimdi dedi ben açacam sen bana bakarak kaldır sikini dedi eteğini sıyırıp kilodunu yana çekti ve o hep kıllı gördüğüm am parlak bi şekilde karşıma çıktı anne dedim kıllara noldu kestim kılları dedi neden dedim kıllar uzadığı zaman kesmek gerekir dedi temiz bi görüntü olsun ben de niye yok dedim bak dedi yavaş yavaş çıkıyor dedi sende onlar uzadığı zaman keseceksin dedi nasıl dedim traş olacaksın dedi jiletle mi dedim evet dedi ben olmam dedim ben sana o zaman yardım edeceğim dedi tamam dedim işimize devam ettik annem amını açarak bana sunuyordu ben de sikimi elime almış annemim bana yaptığı gibi ileri geri yapıyordum sikim kalkmış ve bi tuhaflık oluyordu içimde ve aniden sikimden bişeyler gelmeye başladı ben ne olduğunu anlamadan bütün dölleri annemin eteğine aktı annem bana yine gülerek aferin bak öğrendin işte bu kadar dedi bak şimdi erkek oldu benim oğlum diyerek gel bakalım yıkayalım sikini dedi ve beni banyoya götürdüaynen bu şekilde ilk traş yapan yine annem oldu bana sikimdeki bütün kılları itinayla keserken bana öğretiyordu evde hep çıplak gezdiğimiz için bende ki kıllar uzadığı zaman annem aydın traş vaktin gelmiş der bende tamam anne deyip kaserdim kıllarıbu hala bu şekilde devam ediyor annem ben 17 yaşındayken bana nasıl sikiş yapmam gerektiğini kendi üzerinde tarif etmişti tam birleşme yapmadık hiç annemle sadece sürtünerek benim boşalmamı sağlıyor şu anda 24 yaşındayım annem benim boşalma ihtiyacı hissettiğim zamanı hep biliyor sanki aydın gel rahatla bakalım diyor dolusun galiba deyip sürtünerek veya elleriyla 31 çektirerek benim rahatlamamı sağlıyor ilk sikişimi onun bi arkadaşıyla yapmıştım annem ayarlamıştı arkadaşına anlatıp milli yapalım diye kadın da kabul edip benimle sikişmişti annemin gözetimi altında olmuştu bu ilk sikiş arada yine söylüyorum anneme arkadaşın gelsin diye ama kabul etmiyor o sadece bir seferlikti diyor sanırım aynı şeyi annemde arkadaşının oğlu için yapmıştı annemle ilişkimiz bu boyutta yani eğer evde bi misafir yoksa her zaman çıplak olarak duruyoruz bu ikimize de sanırım daha rahat geliyor anlatacaklarım bu kadar herkese selam

View the original article here

2 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil