reklam

17 Eylül 2013 Salı

Fatoş’u fena dağıttım


Selam arkadaslar size başımdan gecen cok güzel bi anımı anlatacağım. Ben 28 yasına 180 boyunda yakısıklı biriyim komsumuz fatos evli 33 yasında cok tatlı güzel bir vucuda sahip cok sevdigim birisi ama kocasıyla hiç mutlu degil maddi sıkıntılar kocasının gözünün dısarıda olması onu cok üzüyordu bir gün benden borc para istedi faturayı yatırmam lazım dedi bende kıramadım verdim bu bi kaç kez tekrarlandı bir gün işe giderken gidip parayı istiyim dedim hazır kocası evde yokken kapıyı çaldım fatos hemen kapıyı açtı hoşgeldin  tolgacım dedi buyrun üstünde cok tatlı bir sabahlık vardı içim geçti bir anda abla dedim eger müsaitsen parayı istiyecektim dedim hmm dedi kusura bakma ya dedi en yakın zamanda öderim  bende abla lazım falan ddedim elimden tuttu ve gözlerime baktı o an ben kudurdum zaten cilveli bi şekilde en yakın zamanda deyip kapıyı kapatmaya çalışıyordu ben etrafıma baktım kimse yok içeri girip fatoşu kucakladım sen merak etme ablam dedim ben şimdi alırım dedim ve dudaklarına yapıstım lütfen dur yapma diyo ama dinleyen kim yarragım tas gibi olmustu bile olmaz fatosum artık cok gec deyip sevişmeye basladık ödeşeceğiz, dedim.
Merak etme ama kimseye söleme olurmu tolgacım dedi sen merak etme dedim ve soymaya basladık birbirimizi muhtesem bi r vucudu vardı gögüsleri aynı top gibi diri ve cok güzel duruyordu somurmaya basladım kendinden geciyordu fatos sonra kucakladım direk banyoya gittik dusu acıp güzelce p güzel götünü yıkamaya basladım tertemizdi daha sonra yatak odasına gitik onu domaltım hem amcıgını hemde göt deligini somurmaya basladım deliler gibi inliyordu tolga yeter yaaa cıldıracam demeye basladı hemen yarrgımı agzına soktum felaket bi sekilde yalıyordu acıkmıs cocuklar gibi aynen daha sonra kucagıma aldım yarrgım biraz zorlandı ama yavas yavas gecirmeye basladım üstümde zıplamaya basladı daha sonra yataga yatırdım köklemeye basladım felaket bi sekilde inliyordu tolga yeter lütfen yaa diyor ama ben dinlemiyordum bosalmaya yakın agzına soktum. Tam kökledim kusacak gibi oldu geri cektim bi daha kökledim ve agıza bosaldım yatagın üzerine yittim konusamıyordu bile tolga sen ne bicim bi erkeksin ya dedi daha önce nerredeydin doyurdun beni ya daha dur dedim bitmedi ve domalttıım göt deligini yalamaya somurmaya basladım iyice kendinden gecmisti.
Tolga orası olmaz sakın ha dedi olur olur dedim manyakmısın ya sus lan kaltak dedim borcunu silecem o güzel götünü siktikten sonra olmaz hayır demeye basladım ben iyici kendime cektim yarragım tas gibi olmustu kes sesini sikmeden bırakmam dedim istemeyerek kabul etti elime kremi aldım iyice yarragıma sürdüm daha sonra göt deligine iyice sürüp yavas yavas denemeye basladım ucu gircek gibi oluyo ama girmiyordu ben zorlayınca girdi fatos ise titriyordu tolga yavas ne olur sun tamam dedim iyice fatosu kavradım birden kökledim ahhh ahhh ahhh diye bagırmaya ban küfür etmeye basladı agzına yastıgı soktum ve sesi kesildi bende iyice kökledim delriyordu altımda gidip gelmeye devam ettim artık dayanacak güüm kalmamıştı birden bosaldım götüne fatosun ikimizde yataga yıgıldık borcun ödendi dedim ve gülmeye basladım Fatoş hala bana küfür ediyor ve aglıyordu ben üstümü giyindim. Fatoş ise toparlanmıstı hadi görüsürüz dedim fatosta arkamdan lütfen kımseye söyleme dedi. Bende olur dedim merak etme dedim. Bu şekilde güzel bir şey yaşamıştık.

View the original article here

2 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil