reklam

15 Eylül 2013 Pazar

evli olgun 2 çoçuk annesi üst komşumu siktim


Ben Batu 18 yaşında okulunu bitirmiş üniversiteye gidecek olan bir gencim.Anlatıcağım olay bu senenin yarıyıl tatilinde başıma geldi iyikide geldi.Üst kattaki komşum meltem teyzem 36 yaşında 2 çocuk annesi olmasına rağmen vücudu gayet harika,göğüsleri 2 çocuk emzirmiş gibi değil hala biçimli ve güzel.Neyse hikayemize geçelim.Ben 2-3 yıldır hep ilgi duymuştum meltem teyzeme oda bana hep sıcak davranırdı sanki bana gel benimle seviş der gibi hareketler yapardı kafamı okşar,yanağıma makas atardı.Yarıyıl tatilinde evde otururken kapı çaldı.Kapıyı açtım o arada kapıdaki ayakkabıları düzeltmek için eğilmiş olan meltem teyzemi gördüm ve o harika göğüsleri bol bluzunden uçlarına kadar gözüküyodu onları görünce bi an içime bişey oldu. İçeri buyur ettim oturma odasında televizyon izlerken sohbet ediyoduk.Bende onu süzüyodum üstünde bol,südyenini belli eden beyaz bi bluz giymişti.Altındada dar bir kot kapri. Kalçaları genişti o kot kapri ona o kadar yakışıyoduki çok hoşuma gidiyordu.He bu arada ben evde genelde yalnız olurum annemin mesleği mimarlık,babamında esnaf hırdavat dükkanı var. Onun için onlar eve saat 7 den önce gelmezlerdi.Küçük kardeşimde kreşte olurdu yani evde her zaman tek geçerdi günlerim.Meltem teyzemde bize geldiğinde saat 2 civarıydı.Neyse devam edeyim.Onu hep duşta hayal ederdim hep denize birlikte giderdik o bikiniler üstüne o kadar yakışıyorduki.Oturmuş sohbet ederken ben ona öyle bişey dedim ki bi anda ikimizde kıpkırmızı olduk o an keşke demeseydim dedim ama ondan sonra iyiki demişim diyorum.Ona dedim ki meltem teyze sana bişi söyleyebilirmiyim dedim.O da söyle tabiki canım niye böyle bişi sordun ki şimdi dedi.Bende biliyosun ben şuan gencim sana karşı bişiler hissediyorum desem tepkin ne olurdu dedim.Bunu dedikten sonra o kadar kızardım ki yüzüne bakamıyordum.Oda ne gibi hisler dedi.Bi anda şaşırdım sanki anlamıştı ne demek istediğimi ona soru sormadan önceki bakışlarımdan ama illa benim söylememi istiyordu.Bende cesaretimi toplayıp bi anda söyledim herşeyi.Senden hoşlanıyorum seninle birlikte olmak istiyorum dememle üstüme atılması bir olmuştu.O çok sevdiğim göğüsleri şimdi bana yapışmıştı sanki tek vücut olmuştuk.Hele o dudakları yokmu sanki benim dudaklarımı sömürüyordu.Zevkten ne yapcağımı şaşırmıştım.Benim aletimde dikleşmişti çoktan.Oda bunu farketti ki heralde.Biraz erken değilmi dedi.Bende ne erkeni dudaklarımı sömürüyosun normal değilmi dikleşmesi dedim.Gülmeye başladı iyi madem dikleştirdik indirmesinide biliriz dedi ve suratında değişik bi gülümseme belirdi.Bi anda benim aleti okşamaya başladı o arzuladığım kadının elleri onu okşayınca hiç almadığım zevki aldım.Sonra gözlerimi kapatmıştım ki kaprimi ve boxer ı mı indirdi elinde oynuyodu aletimle o kadar çok hoşuma gitmiştiki.Kendimi ona bırakmıştım adeta koltuğa uzandım onunda soyunmasını istedim o göğüsleri emmek istiyodum artık.Tamam dedi ve bluzunu çıkarttı o beyaz südyeni çıkmıştı meydana südyen sanki patlıcak gibi duruyodu südyeni çıkarttı ve o göğüsleri istiyorum dedim içimden.Başladım ellerimle göğüs uçlarını sıkıp okşamaya.Oda benim aletimle oynuyodu bi yandanda dudaklarımız kenetlenmişti birbirine o kadar zevkliydiki sanki rüya görüyodum hayatımda hiç bu kadar zevk almamıştım.Sonra 1-2 dakika sonra geliyorum dedim ve pozisyonu aldık.Eliyle dahada hızlanmıştı ki bi anda ağzına aldı bana hep tiksindirici gelirdi ama o günden sonra bundan zevkli bişey yokmuş.Köküne kadar alabiliyodu sanki işin ehliydi.Sonra o zevkle hiç boşalmadığım kadar boşaldığımı hissettim döllerimin hepsini yutmuştu.Ve bana tadını bildim bileli sevmişimdir dedi midem bulandı tabi ama o zevk onu unutturmuştu bile.Birbirimizi soymaya başlamıştık hemde biraz dinleniyorduk.İkimizde çıplak kalmıştık ve hep hayalini kurduğum o kadınlığı karşımdaydı.Hayalim hep onu yalayıp ıslanmasını sağlıyıp hızlı hızlı girip çıkabilmekti ve bu gerçekleşicekti.Ve başladım hoşuna gidiyodu zevk aldığı çok belliydi kafamı bastırıyodu,nefes alışverişi hızlanmıştı,terliyordu,kadınlığıda ıslanmaya başlamıştı artık,dilimi içine sokup çıkartıyodum,içi sıcacıktı,kafama bastırdıkça bastırıyodu,inlemeye başladı ve bağırdı benimle ol artık diye.Ama benim hoşuma giden kadının zevkten çıldırmasıydı aletimi ona sürtüyodum çok hoşuna gidiyodu çıldırmak üzereydi bağırıyodu artık kadınlığı iyice sulanmıştı ve artık bende dayanamadım ve girdim o kadar güzeldiki sıcacıktı ikimiz birleşmiştik artık.Hızla git gel yapıyodum.Çıldırıyodu sanki.Çok hızlı nefes alıp veriyodu,zevk verici şekilde inliyodu,3-4 dakika daha devam ettik ve artık bu inlemelere ve zevke bende dayanamadım boşalıcaktım içinden çıkarttım ve o güzel göğüslerine boşaldım.İkimizdende ter oluk oluk akıyodu.İçimden keşke bu anlar hiç bitmese diyodum.Ama meltem teyze doymak bilmiyordu bi yandan sağ eliyle kadınlığını okşarken bi yandanda sol eliyle göğüslerindeki dölleri vücuduna yediriyordu bende artık derman kalmamıştı ama onu öyle görünce çılgına dönüyodum.Sonra durup dururken bi anda ayağa kalktı ve saate baktı.Saat 3.30 a geliyodu.Küçük çocuğu futbol kursundan gelicekti.Hemen gitmem gerek dedi dudağıma bi öpücük kondurup bunun hep sürmesini istiyorum dedi.Gözlerindeki parlama çok değişikti benimde çok hoşuma gitmişti.Bu olaylar böyle devam etti annemlerin evde olmadığı ve çocuklarının kursta olduğu her gün geliyodu ve birlikte oluyoduk bu böyle hala devam etmekte ve ben çok mutluyum…

View the original article here

3 yorum:

  1. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde buluşmak tanışmak konuşmak isterim tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil