reklam

17 Eylül 2013 Salı

İlkim var ama sonum olmadı

Merhaba arkadaşlar. Ben Beril. Yarı ingilizim. İngiltere’de yaşıyorum ama şuan Türkiye’deyim. 18 yaşındayım. Kumral uzun ve mavi gözlü sexy bi kızım. Hikayeme gelince, bir gün okuldayken tüm erkekleri konferans salonuna çağırdılar. Bizde bunu kızlarla fırsat bilip okuldan kaçıcaktık ama önce meraktan salonun önüne geldik ve dinlemeye başladık. Prezervatif falan diyolardı. Tam duyamadık ama erkelerin azdığından emindik. Bunu bizim kızlar fırsat bildi ve okuldan erkeklerle kaçalım dediler. Zaten çoğu bakire de değildi . ben öyleydim ama . erkekler salondan çıkarken bizi gördüler. gülmeye başladılar. Bizde yanlarına gidip dahada azdırmaya çalıştık. Aralarından 4 ü peşimize takıldı bizde 4 kişiydik zaten. Önce bi kafeye gittik. Sonra hızımızı alamadık ve max yani erkeklerden birinin evinne gittik. Tomy bnm yanımdan ayrılmıyordu. Aralarından en yakışıklısı da oydu. Evde herkes bir odaya çekildi biz ikimiz de bir odaya gittik. En başlarda onunla o durumda olmaya utanmıştım ama sonra alıştım . ona durumu anlattım bakire olduğumu söyledim . oda benim için daha iyi dedi . önce dudaklarımdan öptü öptü. Sonra boynuma doğru yalayarak inmeye başladı. Elini formamın içine sokarak sütyenimi açtı ve biraz oldun memelerimle oynamaya başladı . ben şortumu çıkarırken oda baksırını çıkarıyordu. Kocaman bir siki vardı. Korkma acıtmam dedi. beni tamamen soyduktan sonra yaladı her yerimi.
Sonra götten almak istedi. Korktum ama bi şey demedim. İçime girdi. Bir çığllk attım. İçeridende bazı sesler geliyordu ama onlarınkisi daha şiddetliydi. Benim canım yanıyodu. Bağırmaya başladım oda çıktı içimden tekrar yalamaya başladı . sikini ağzıma verdi. Yaladım. Gerçekten değişik bir tadı vardı. Boşalmak üzereydi ama ağzıma boşalmasını istemedim gir içime dedim. Nerden dedi bnde amdan dedim. Hiç beklemedi girdi. Kan akmaya başlamıştı. Bakireliğim bozulmuştu ama zaten eninde sonunda bozulacaktı. Durmadı hiç içime boşaldı. Ter içinde kalmıştık ikimizde. Tekrar verdi ağzıma sikini. Emdim bende. sonra birden boşaldı. Yüzümü yıkamaya gittim orda birde alex vardı. Beni çıplak görünce dayanamadı ve üstüme atladı o arada max geldi ve o benim dedi sonra farketmez dedi. Alex ama hala üstümdeydi çoktan girmişti içime. O da boşalmıştı. Sonra tüm birşey farkettim hiç kız kalmamıştı evde. odalardan tek tek erkek çıkıyordu sonra erkeklerin 4 ünü birden karşımda gördüm. Hemde en çıplakken. Sexin zevkini almıştım hala istiyordum. 2 kişi aynı anda içime girdi diğerleri göğsümle oynuyordu sırayla beni siktiler. Fotoğraf çekip videoya aldılar. Hiç karşı çıkmadım. canım acısada. Sonra Alex amımın yanaklarını ısırdı. Çok azmıştım pozisyondan pozisyona sex yaşadım. O gün daha sonraları okulun her erkeğine verir oldum. Ama hiç sorun yaşamadım. Canım yansada her gün başka biriyleyim artık bu zevk bambaşka.

View the original article here

2 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil