reklam

15 Eylül 2013 Pazar

Asansörde sürtünmek harika birşey erotik

Merhabalar Değerli erotikhikayen.blogspot.com Okuyucuları.. Ben İzmir'den Ezgi. 21 yaşındayım anlatacağım olay 4 sene önce başımdan geçti. Güzel çıtı pıtı bir kızdım malum İzmir kızları güzel olur :) bende bu söylemi doğrular nitelikte biriyimdir.. Neyse fazla gevezelik etmeden konuya gireyim. Güzel bir mahallemiz vardı bizim binadakilerle çok iyiydik. Kapıcı Hasan abi vardı on numara biri çok efendi hoş bir insan. Bir gün acil eve çıkmam gerekiyordu asansöre yetiştim Hasan abi doldurmuştu içini bir kişinin anca sığabileceği boş yer vardı hiç düşünmeden daldım Hasan Abi vardı içinde.. Bir kat çıktımda sonradan fark ettim yapışmıştı arkamdan istemedende olsa.. Arkamda bir hareketlenme hissettim.. Yukarıya çıkana kadar epey bi sertleşmişti kalçalarımın arasına girmişti
neredeyse.. Bişe diyemezdim tahmin etmem gerekirdi.. Neyse indim inerken kolay gelsin dedim Hasan abiye adam kıpkırmızı olmuştu utancından. Neysem işimi hallettim indim tekrar aşağıya Hasan abi aşağıdaydı bana bakınca kızarıyordu garibim:) Neyse akşam yatağıma uzandım o asansör olayı aklıma geldi içim kıpır kıpır oldu ammım sulandı ufaktan.. Rüyama girdi o gece Hasan abi deli gibi sikişiyorduk .. Neyse sabah kahvaltı yaptım sürekli aklıma geliyordu içimde istek oluşuyordu.. Çıktım Dışarıya kokular süründüm mini mini etek falan sağlam seksi olmuştum :) Hasan abiyle karşılaştık benden kaçmaya çalışıyordu.. Tuttum onu hal hatır sordum adam yüzüme bakmıyordu gözüm yarağına ilişti kabarmıştı yine .. Dedim Hasan abi neden yüzüme bakmıyorsun , bakıyorum sana öyle geliyor dedi.. Yok Yok abi sen kızarmışında neden beni görünce öyle oluyorsun ki.. Yok bişey dedi .. Bende geçen günki olaydan dolayımı eğer ondan dolayıysa bişey olmadı ki neden utanıyorsun.. Ben binmiştim asansöre senlik bir durum yok bir suç varsa benim suçumdur. Kem küm etti bişey diyemedi.. Dedim abi aramızda sorun olmasın bu severim seni , dedi yok sorun falan olmaz geçer bi kaç güne geçer dedi.. Bende güzel olur dedim.. Hem abi güzeldi beraber çıkmıştık falan bir daha aynı durum olsa haber et yine çıkalım dedim gülüştük falan sonra gittim ben:) Aklıma daha çok takıldı bu adam.. Eve geldim artık utanması geçmişti :) Sordum yine onu daha samimi olmuştuk.. Dedim abi yukarı çıkacam varmı bi isteğin.. Dedi bende gelemmi diye espiri yaparcasına.. Bende gel abi beraber çıkalım dedim:) Neyse çıktık yine arkamdaydı ama boşluk vardı ..Benim içim kıpır kıpır oldu geri geri yanaştım :) yapıştım ona şaşırmıştı hasan abi ..Dahada bastırmıştım daha fazla hissettim onu.. Neyse bizim kata geldik iyi akşamlar deyip çıktım ben asansörden.. Daha fazla ilgimi çekiyordu.. O kadar yakışıklı erkek vardı peşimde ne bulmuştum bu adamda anlamadım.. Rüyalarda fena sikişiyorduk acaba gerçekte olurmuydu ...Neyse sabah çıktım samimi samimi takıldık yine akşamı iple çekiyordum. Geldim akşam eve taraf yukarı çıkacak biri daha vardı onun çıkmasını bekledim işim var gibi yaptım.. Neyse çıktı diğeri asansörü çağırdım Hasan abi beni kolluyordu sanki oda hemen geldi girdik aşk yuvamıza :) yine dayandım ona sürtmeye başladı arkadan göğüslerimi sıktı ufak ufak.. Döndüm dudaklarından öptüm eve gittim.. Öbür gün çıktım yine dışarı Hasanımı arıyordu gözlerim geldi yanıma asansör erkeğim:) Dedi çıkakmı yukarı olurr dedim çıktık yine yapışmışız birbirimize dedim abi ev müsait olunca gel die daha güzel olur.. Neyse bizimkilerin dışarı çıkacağı bir vakit musluklardan birini bozdum .. Dedim bozuldu musluk falan babam dedi hasana haber ver gelsin halletsin diye bende tamam dedim.. Neyse msj attım hasanıma gel yukarı diye.. Geldi dedim olurda bizimkiler erken gelirse yeni geldim dersin musluğu tamir edelim başlayalım:) tamir etti hemen musluğu .. Yine arkama yapışmasını söyledim elini heryerimde gezdiriyordu elini ammıma taraf attı eteğimin altından.. külotumu aşağı indirdi biraz daha okşuyordu ammımı.. çevirdi beni kendine dudaklarıma yapıştı deli gibi öpüyordu beni.. tshörtümün altından göğüslerimi tuttu sıkıyordu sonra tshörtüde çıkardı .. memelerimi yalamaya başladı meme uçlarımı emiyordu süper bir duyguydu bu sikini hemen pantolonunu çıkardı sikimi yala dedi .. çömeldim aldım ağzıma sertleşiyordu ağzımda kocaman oldu ağzımın içinde git gel yapıyordu .. siki tam kalktı dedi sen bakiremisin evet dedim o zaman seni götten sikecem olur dedim.. neyse domalttı beni araladı bacaklarımı tükürükledi yarrağını dayadı göt deliğime kastım kendimi biraz.. Dedi gevşe biraz yoksa yapamam acısa söyle bana tamam dedim kafasını zorladı sokunca acıyordu ufaktan.. Kafası girdi ama hafiften yanıyordu götüm ilerledi ilerledikçe acısı fazlalaşıyordu sıktım dişimi sonra dayanamadım artık acıyor dedim tamam dedi.. biraz geri çekti sonra yavaştan yine soktu gidip geliyordu acı yawaş yawaş yerini zevke bırakıyordu içimde gidip geldikçe deliriyordum benn.. Epey bi gidip geldikten sonra çıkardı sikini içimden gel dedi ağzıma almamı söyledi.. Ağzımda gidip gelmeye dewam etti hızlı hızlı homurdanmaya başladı ağzımın içine boşaldı spermler küçük dilime sıçradı :) hepsini yutttum spermlerinin. beni yatırdı yere geçti ammımı yalıyordu parmağıyla sürtüyordu içinde fazla sokmadan hızlı hızlı parmağıyla oynuyordu içim fena olmuştu benim dahada hızlandı nefes alışım hızlandı benim biraz daha geçti bende boşaldımm sonra ammımı yaladı kalktık toparlandık hasan gitti sağı solu düzenledim.. Asansörde devam ediyoruz halen hiç beni yalnız bırakmıyor :) Hadi kendınıze ıyı bakın.

View the original article here

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil