reklam

15 Eylül 2013 Pazar

Çocukluk Arkadaşımın Her Yerini Emdim

slm ben emre anlatacağım olay yeni ve kesinlikle basımdan geçen bir olaydır…ben 22 yaşında çocukluktan beridir arkadaşım olan gamze ise bir yaş büyüktür benden biz yazin köyde kalır kışın ise liseyi yatılı okuduğumuz için kışın herkes ayrı yerlere giderdi ama sürekli tlfla görüşürdük tabi.zamanla ergenligin verdiği azgınlikla gamzele konuşurken onu arzulamaya başlamıştım hep onu düşünür 31 çekerdim gamzede gerçek sarışın fıstık gibi kızdı göğüsleri çok dikti.neyse gel zaman git zaman benim iş sadece hayalde kalacak dedim artık cunki gamze bana birini sevdiğini ve aralarını yapmamı istedi cunki çocuk benim arkadaşımdı istemeye istemeye yaptık bişey..onlar çıkmaya başladı aradan kaç yıl geçti lise bitti üniv hazırlanıyorduk bunlar çocukla ayrılmışlardı biara meğerse bunlar işi ilerletmıs ve bizimki çocuğa kızlıgıni vermiş ve bunu ayrıldıklarında öğrendim çocuk bunun videosunuda gösterdi bana bende gamzeye kızdım ne yaptın falan derken olay öyle kapandı..ve asıl olay şimdi başlıyor ben ünv yerleştim ve büyük şans bi yıl sonra ikisi benim ünv yerleşmişti birlikte ev tuttuk buarada onlar barışmış tekrar aynı yatakta karı koca hayatı gibi yaşıyorlardı e benimde canım istiyordu gamzeyle kurduğum eski hayalleri yine kurmaya başladım ama yapamazdım bazen evde yanlızken gamzenin benim sikime baktığıni farkettim yinede yanlıslikla olduğunu düşünüyordum neyse gel zaman git zaman derken kaldığımız ev benim fakülteye uzak düşüyordu ve arkadaşların yanına başka bir eve geçtim ama gamzeyle görüşüyoduk yinede ve sikime baktığı günler aklımdan çıkmıyor ve artık onu sikmeyi daha çok istiyordum u planımi yaptım.bigün kimse yokken bira falan aldım ve çağırdım eve geldi maksadim onu sarhoş falan etmek değil hoş vakitti sadece…içtikten sonra dansa kaldırdım ve sikime baktığı zamanları hatırladkça onu deli gibi istiyor ve kendime yapıştırmaya çalışıyordum daha fazla dayanamadim ve boynundan öpmeye ne yapıyosun falan derken zorla dudağını öpmeye başladım biraz direndiysede oda karşılık veriyordu odaya geçtik sevişerek üstünü çıkardım ve amini göğüslerini deli gibi emiyordum inim inim inliyordu ve ne olur içime gir diye yalvarıyordu resmen daha önce kızlıgınin bozulduğunu söylemiştim sikimin ucunu amina dayadığımda sırılsiklam olmuştu ve fazla dayanamadim öyle bir kökledimki bayıldı sandım ami gerçekten dardı cunki epey gitgelden sonra ikimizde çığlık çığlığa boşaldık ve kalkıp dus aldık oda gitti öyle daha görüsemedik o günden sonra anlattılarim yüzde ikiyüz gerçektir o ani düşündük artık duramıyorum yerimde eğer böyle bir an yaşamak istiyen varsa her yaştan mail atabilir gizlilik çerçevesinde görüşebiliriz

View the original article here

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil